معرفی بهترین شیرآلات ایرانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی بهترین شیرآلات ایرانی
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 90
نویسنده : soli

اگر قصد خرید شیرآلات بهداشتی دارید، بی شک قبل از هر تصمیمی به دنبال بهترین برند شیرآلات ایرانی خواهید بود. این امکان وجود دارد که با مراجعه به مراکز فروش شیرآلات با برندهای متفاوتی روبه‌رو شوید. در ادامه قصد داریم بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات ایرانی را بطور مختصر به شما عزیزان معرفی کنیم تا هنگام خرید شیرآلات بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

شیرالات شودر

شیرالات شودر

اگر به دنبال شیرآلات باکیفیتی برای خانه خود هستید، قطعا شیرآلات برند شودر گزینه‌ مناسبی برای شما است. شیرآلات شودر در لیست پر فروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی قرار دارد. شودر با تکیه و توجه به تمام جزئیات مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسی و فناوری روز دنیا سعی در خلق محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان خود دارد. نگاه دقیق و توجه به جزئیات منجر به درخشیدن نام شودر در بین دیگر رقبا شده است.

 

شیرآلات KWC

شیرآلات KWC

شرکت KWC یکی از پیشتازان در عرصه تولید انواع شیرآلات ایرانی ساختمانی و تجهیزات حمام میباشد. این شرکت تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس است،KWC ایران را میتوان به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس نام برد.

شرکت کی دبلیو سی تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، شیرآلات توکار، شیرآلات روکار،شیرآلات چشمی، شیرالات ترموستاتیک و رنگی است.

 

شیرآلات KIG

شیرآلات KIG

شرکت کی آی جی با طراحی ارگونومیک منطبق بر استانداردهای روز جهان بهترین‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم آورده و با بیش از 30 سال تجربه تمام سعی و تلاش خود را برای ساخت و تولید محصولاتی با کیفیت، با دوام، مطمئن و زیبا به کار گرفته است و همواره تلاش خود را برای افزایش سطح کیفی محصولات خود به منظور رفاه و ایمنی بیشتر کاربران بکار برده است.

 

شیرآلات فیروزه

شیرآلات فیروزه

شرکت تولیدی فیروزه یکی دیگر از بهترین مارک‌های شیرآلات ایرانی میباشد و از پیشتازان تولید شیرآلات ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام، شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی با استاندارهای بین‌المللی میباشد.

 

هایپرساختمانی خاجی در دپارتمان ملزومات بهداشتی خود دارای دسته بندی کاملی از انواع شیرآلات بهداشتی نظیر شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام و شیر توالتی است و با اخذ نمایندگی های شودر، KWC، KIG و فیروزه که از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی هستند سعی در جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود دارد.

 




:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شودر , شیرآلات , شیرآلات KIG , شیرآلات KWC , شیرآلات ایرانی , شیرآلات فیروزه , شیرالات شودر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: